Lancerto i Bispol ? pierwsi mecenasi Podcastu Roku – Konkursu imienia redaktora Janusza Majki

Już dwie uznane marki zdecydowały się wesprzeć finansowo konkurs, którego celem jest promowanie jakości, oryginalności i kultury przekazu różnych form dźwiękowych.

Lancerto to  marka specjalizująca się w projektowaniu sprzedaży odzieży eleganckiej i smart casual z segmentu premium. W ofercie znajdują się nie tylko garnitury i marynarki ale także: wygodne jeansy, tshirty, koszule,buty, kurtki, płaszcze i cała gama męskich dodatków, takich jak: paski, portfele, skarpety. Głównie linie marki to LANCERTO Business Mix, LANCERTO Comfort Plus i LANCERTO Dynamic. Submarka LANCERTO Dynamic została przygotowana z myślą o klientach ceniących swobodniejszy, sportowy styl. Zaś Business Mix to linia garniturów z unikalną możliwością osobnego doboru marynarki i spodni pod kątem kroju, rozmiaru oraz koloru. Obecnie marka zarządza 46 salonami własnymi zlokalizowanymi w 33 miastach. Wizytówką brandu jest sklep online lancerto.com. Wszystkie ubrania są projektowane w Łańcucie, miejscu głównej siedziby firmy. LANCERTO S.A. istnieje od 2008 roku.

Z kolei Bispol to wiodący producent świec, podgrzewaczy, wkładów w Europie. Firma rodzinna  istniejącą na rynku od 1993 posiada zakład  produkcyjny zlokalizowany  w południowo-wschodniej Polsce. Jakość produktów zapewniają wysoko wykwalifikowani pracownicy oraz nowoczesne linie produkcyjne. Bispol zdobywa międzynarodowe rynki a produkty trafiają do ponad 40 krajów świata. W ubiegłym roku produkty Bispolu zostały wyróżnione Godłem Konsumencki Lider Jakości 2020. 83,3% osób  badanych uważało  markę Bispol za najlepszą i realnie miały styczność z produktem, były jego użytkownikami lub mają na ten temat informacje z pierwszej ręki. 87,5% osób uważa markę Bispol za najlepszą i są użytkownikami produktów i realnie je polecają.

Konkurs imienia redaktora Janusza Majki na Podcast Roku umożliwi wyselekcjonowanie najlepszych i najbardziej wartościowych prac Twórców przedstawiających w interesujący sposób tematy związane między innymi ze sprawami społecznymi, religijnymi, zdrowotnymi, międzynarodowymi, podróżniczymi, motoryzacyjno-sportowymi .

Tymi tematami przez 40 lat pracy w Polskim Radiu w Rzeszowie zajmował się Janusz Majka ? dziennikarz i pasjonat radia. Konkurs jest formą upamiętnienia redaktora Majki, zmarłego w lutym 2021 roku z powodu COVID ? 19.

Główna kampania promująca Konkurs rozpocznie się we wrześniu 2021. Wręczenie nagród na uroczystej gali w Rzeszowie odbędzie się w listopadzie. Liczymy, że już wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych  mecenasach.